Reklam
Reklam

ÖZCAN, ZABITA HAFTASI NEDENİYLE ZABITA PERSONELİNİ ZİYARET ETTİ

ÖZCAN, ZABITA HAFTASI NEDENİYLE ZABITA PERSONELİNİ ZİYARET ETTİ
  • 04.09.2025
Reklam

Keşan Belediye Başkanı Op.Dr. Mehmet Özcan, 1-7 Eylül Zabıta Haftası dolayısıyla Zabıta Müdürlüğü’nü ziyaret ederek, zabıta teşkilatının haftasını kutladı.

Başkan Özcan ziyarette, Zabıta Müdürlüğü personeliyle bir araya gelerek haftalarını tebrik ederek, zabıta teşkilatının üstlendiği kritik görevlerin önemini vurguladı.

Başkan Mehmet Özcan burada yaptığı konuşmada, “Zabıta teşkilatımız, belediyemizin sahadaki en önemli yüzüdür. Vatandaşlarımızın günlük yaşamlarını düzen içinde sürdürebilmeleri, işyeri denetimleri, trafik düzeni ve birçok alanda zabıtamızın fedakârca çalışmaları sayesinde mümkün olmaktadır. Kentimizin huzuru, güveni ve düzeni için gece gündüz demeden görev yapan tüm zabıta personelimize teşekkür ediyor, görevlerinde başarılar diliyorum.” ifadelerini kullandı.

Reklam
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

YORUM YAZ