PARKTA YATIP KALKAN ADAMIN KİMİ KİMSESİ YOK MU?


Keşan’da Şehitlik Parkı’nda son bir haftadır yatıp kalkan adam dikkat çekti.
Çevrede bulunan sakinler, bir adamın sürekli parkta yatıp kalktığını hatta tüm ihtiyaçlarını da burada karşıladığını öne sürdü.
Parka sürekli bir şeyler taşıdığını ve evi gibi kullandığını öne süren vatandaşlar, “Bu adam sahipsiz mi yoksa farklı bir durum mu anlayamadık. Tuvalet dahil bütün ihtiyaçlarını parkta karşılıyor, gece uyuyor, gündüz sürekli bir şeyler getirip götürüyor, yiyor içiyor.” şeklinde konuştu.
“Kimsesiz ve yoksulsa devlet sahip çıksın, farklı bir durumsa polis müdahale etsin.” diyen vatandaşlar, tedirginlik duyduklarını da dile getirdi.


ZİYARETÇİ YORUMLARI
YORUM YAZ










































