EVİN BODRUMUNDAN MOTOSİKLET ÇALINDI

Dün, Mustafa Kemal Paşa Mahallesi’nde meydana gelen hırsızlık olayında, evin bodrumundan motosiklet çalındı.
Keşan İlçe Emniyet Müdürlüğü Polis Merkezi Amirliğine başvuran Ç.K, ikametinin altında bulunan bodrum katında kilitli olarak bıraktığı motosikletinin çalındığını belirterek, şikâyetçi oldu.
Olayla ilgili soruşturma sürüyor. (HABER MERKEZİ)

ZİYARETÇİ YORUMLARI
YORUM YAZ










































