Reklam

HELVACIOĞLU: “KEŞAN KABUĞUNU ÇATLATIYOR, ÇEHRESİNİ DEĞİŞTİRİYOR”

• 08.12.2020

Keşan Belediye Başkanı Mustafa Helvacıoğlu, 30 Kasım-6 Aralık 2020 tarihleri arasındaki bir haftalık belediye çalışmaları hakkında açıklamada bulundu.

Başkan Helvacıoğlu açıklamasında şunları dile getirdi: “Değerli Keşanlılar, <Sevdamız Keşan> diyerek, Keşan’ımızı geleceğe taşıyan projelerimize devam ederek, ilk günkü hizmet heyecanımızla, durmadan, yorulmadan, çalışmaya devam ediyoruz.

Değerli hemşerilerim; Keşan Belediyesi olarak, gururla dolu, ama bir o kadar da hüzünlü bir haftayı geride bıraktık. Üzüntülüyüz çünkü, size hizmet eden bir personelimizi, koronavirüs mücadelesinde kaybettik. Çalışkan ve özverili mesai arkadaşımız, temizlik işleri personelimiz Serkan Yıldırım’ı ebediyete uğurladık. Serkan kardeşimize Allah’tan rahmet, yakınlarına, belediyemize ve Keşan’ımıza başsağlığı diliyorum.

Değerli hemşerilerim; yaşadığımız bu acıya rağmen Serkan kardeşimizin emek verdiği Keşan için çalışmaya devam ettik. Emaneti büyüterek emin adımlarla geleceğe taşıyoruz. Keşan tarihinde büyük bir dönüşüme imza attık. Keşan Belediyesinde dijital belediyecilik dönemini başlattık. Geçen hafta, dezavantajlı kesimler adına bir rekor kırdık. 14 vatandaşımıza akülü tekerlekli sandalye armağan ettik. Yine geçen hafta örnek bir projeye giriştik. <Belediyemiz tasarruf edecek, vatandaşımızın parası heba olmayacak, öğrencilerimiz kazanacak> diyerek endüstri meslek lisemiz ile kent mobilyalarımızın üretimi konusunda protokol imzaladık. Geçen hafta önemli bir karar da aldık. 31 Ağustos’tan önceki belediye borçlarınızı yapılandırmaya karar verdik. Tüm bu önemli gelişmeler sizler için. Hayırlı olsun. Değerli hemşerilerim; Keşan kabuğunu çatlatıyor, çehresini değiştiriyor. Asfalt çalışmalarını bitirdiğimiz cumhuriyet caddemizde yol ve çizgi çalışmaları, Mehmet Gemici Caddemizde işaretleme ve bisiklet yolu, Yukarı Zaferiye Camiimizin önünde meydan düzenlemesi, İspat Sokakta ise düzenleme çalışmaları yaptık. Sakin Sokağı da bitirdik. Tüm bu çalışmalarımız sizlere hayırlı olsun. Geçen 7 gün içinde; zaman kavramı gözetmeden, çalışmalarımıza durmaksızın devam ettik. Halk pazarımız ve Perşembe pazarımızda denetimler, Keşan genelinde dezenfeksiyon ve ilaçlama çalışmaları gerçekleştirdik. Sendikamızla, çalışanlarımızın sağlığını korumak için tedbirleri görüştük. 6-7 Aralık Kızılay ile kan bağışı kampanyası organize ettik. Değerli İl Başkanımız Sayın Belgin İba ile; Kültür Sanat Merkezimiz, Cumhuriyet Caddemiz, Sakin ve İspat Sokaktaki çalışmalarımızı yerinde inceledik. Kıymetli Keşanlılar, sizlere hizmet etmekten onur duyuyoruz. Geçen hafta; Keşan Kent Müzemiz ve yöresel ürünler pazarımız için çalışmaya devam ettik. Türkiye’ye örnek olan, at arabalarının küçük motorlu araçlara dönüşümü projesi ise çok yakında başlıyor.”

“KEŞAN TRAKYA’DA ÖRNEK OLACAK”

Keşan Belediye Başkanı Mustafa Helvacıoğlu haftalık faaliyet raporu açıklamasına şöyle devam etti: “Sevgili Keşanlılar, her konuda örnek bir Keşan için çalışıyoruz. Geçen hafta; mama odaklarını doldururken, sokaklarımızdan kedi sahiplenen vatandaşlarımıza da kedi evleri armağan etmeye devam ettik. Ayrıca; vatandaşlarımıza HES kodu almaları için yardımcı olurken, nikahlar kıymayı, yeni doğan bebekler için armağanlar sunmayı, vefat eden değerlerimizi son yolculuklarına uğurlarken acılı yakınlarını yalnız bırakmamayı ihmal etmedik.

Kıymetli hemşehrilerim; aylara sığmayan işleri bir hafta da yapmış olmakla mutluyuz. Daha güzel günler bizi bekliyor. Hedefimizi biliyorsunuz. Keşan birinci lige çıkacak. Keşan Trakya’da örnek olacak. Bu duygularla; sağlığınıza dikkat etmenizi diler, sevdiklerinizle birlikte güzel günler temenni ederim.”

Reklam
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.