İŞYERİNİN CAMINI KIRDILAR, TELEFONU ALIP KAÇTILAR

Büyük Cami Mahallesi Uğur Mumcu Caddesi’nde yaşanan hırsızlık olayında, bir iş yerinin camı kırılarak, içerisinden 1.600 TL’lik cep telefonu çalındı.
Keşan İlçe Emniyet Müdürlüğü Polis Merkezi Amirliğine başvuran C.G, hırsız ya da hırsızlardan şikayetçi oldu.


ZİYARETÇİ YORUMLARI
YORUM YAZ










































