Reklam
Reklam

‘DÜNYA SÜT GÜNÜ’ KUTLANDI

‘DÜNYA SÜT GÜNÜ’ KUTLANDI
  • 02.06.2026
Reklam

Keşan’da ‘1 Haziran Dünya Süt Günü’ dolayısıyla öğrencilere süt dağıtılarak sağlıklı beslenmenin önemine dikkat çekildi.

Keşan İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü ile Keşan İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü öncülüğünde düzenlenen etkinlik, Ali Kale ve Kardeşleri İlk ve Ortaokulu’nda gerçekleştirildi. Programa Keşan İlçe Tarım ve Orman Müdürü Olcay Karbuz, İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü Gıda Kontrol Şubesi personeli, Keşan İlçe Milli Eğitim Müdürü Sercan Kemik ve Keşan Süt Üreticileri Birliği Başkanı Nezat Meriç katıldı.

Etkinlik kapsamında öğrencilere süt dağıtılırken, protokol üyeleri de öğrencilerle bir araya gelerek Dünya Süt Günü’nün önemine ilişkin sohbet etti.

Programda sağlıklı ve dengeli beslenmenin çocukların gelişimindeki önemine vurgu yapılırken, sütün büyüme ve gelişme çağındaki çocuklar için temel besin kaynaklarından biri olduğu belirtildi. Yetkililer, süt tüketiminin artırılması ve çocuklarda sağlıklı beslenme alışkanlığının geliştirilmesi amacıyla bu tür farkındalık etkinliklerinin sürdürüleceğini ifade etti.

Dünya Süt Günü kapsamında gerçekleştirilen etkinlikte, öğrencilere sütün faydaları hakkında bilgi verilirken, süt tüketiminin teşvik edilmesi ve sağlıklı yaşam bilincinin yaygınlaştırılması hedeflendi.

Etkinliğin sonunda yetkililer, organizasyona katkı sunan kurum ve paydaşlara teşekkür ederek, tüm öğrencilere sağlıklı, mutlu ve başarılı bir eğitim hayatı diledi.

Reklam
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

YORUM YAZ