Reklam

HELVACIOĞLU: “BİZ HER YERİ ÇALIŞMA ALANI, HER ANI ÇALIŞMA ZAMANI SAYARAK ÇALIŞIYORUZ”

• 22.09.2020

Keşan Belediye Başkanı Mustafa Helvacıoğlu, 14 Eylül – 20 Eylül 2020 tarihleri arasındaki bir haftalık belediye çalışmaları hakkında açıklamada bulundu.

Başkan Helvacıoğlu açıklamalarına şu sözlerle başladı: “Değerli Keşanlılar; sizlere güzel bir hafta, sağlıklı günler, bereketli çalışmalar dilerim. Keşan Belediyesi olarak biz de, sizler için çalışıyoruz ve yaşanabilir bir Keşan bırakmak istiyoruz. Bu yılın başından itibaren 710 bin ton atığı geri dönüşüme kazandırdık. Atık su arıtma tesisimizde kurulmaya devam eden sistem ile atık suyun temizliğini kontrol edip çevreyi koruyoruz. Biz, Keşan’ımıza değer katmak istiyoruz. Şimdide; Atatürk Stadımızı yenilemek için kolları sıvadık. Geçen hafta yenileme ihalesini internet üzerinden şeffaf biçimde yaptık. Biz, Keşan’ımızı marka yapmak istiyoruz. Bunun için bölgenin en iyi <yöresel ürünler pazarını> kurmak için çalışıyoruz. Keşan-Erikli kara yolu üzerindeki bu pazar bittiğinde Keşanlıların gözdesi olacağına inanıyoruz. Keşan’ımızı örnek yapmak istiyoruz. Can dostlarımız hayvanlarımız için Trakya’da örnek bir tesis hazırlıyoruz. Paşayiğit mahallemizde 72 dönümlük bir ünite kuruyoruz. Binlerce köpek ve yüzlerce kediyi burada yaşatacağız. Yük hayvanlarından, yırtıcı kuşlara, çok sayıda canlıya burada bakacağız. Ameliyathanesi, veteriner odaları ve bakımeviyle bölgemizde örnek olacağız. Değerli Keşanlılar, eller çoğalınca işler hafifler. Birlikten kuvvet doğar. Geçen hafta da Keşan için çok el sıkıştık. Trakya Üniversitesi Rektörümüzle, yerel yönetim ve üniversite işbirliğini konuştuk. İpsala Kaymakamızla bölgenin kalkınmasını konuştuk. Mahalle muhtarlarımızla görüştük. Keşan’da taş üstüne taş koyanlarla buluştuk. DSİ bölge müdürümüzle, Keşan’ın su yatırımlarını, Edirne TSO Başkanımızla, Keşan’ın ekonomisini, Edirne iİl Sağlık Müdürümüzle, Keşan’ın sağlığını, Edirne Çevre Koruma Vakfı Müdürümüzle, Keşan’ın markalaşmasını görüştük. Trakya Üniversitesi Genel Sekreter Yardımcımızla bilimsel işbirliğini, İlçe Milli Eğitim Müdürümüzle, Kent Müzemizde yapılacak dayanışmayı konuştuk. Pınarhisar ve Süleymanpaşa Belediye Başkanlarımızla, Esetçe ve İpsala Belediye Başkanlarımızla bölgemizin kalkınması için buluştuk. Uzunköprü Belediyemizle kültür, spor ve sanat alanında işbirliği adımları attık. Sevgili hemşerilerim, Keşan kabuk değiştiriyor. Teknik ekibimizle, her yeri çalışma alanı, her anı çalışma zamanı sayarak çalışıyoruz.”

“BİZ KEŞAN’A GÖNLÜMÜZÜ VERDİK”

Keşan Belediye Başkanı Mustafa Helvacıoğlu açıklamasına şu sözlerle devam etti: “Geçtiğimiz haftada, Mehmet Gemici Caddemizde yol ve kaldırım çalışmalarına devam ettik. Ahmet Gücüyener Caddemizde kaldırımları bitirdik. Şimdide yağmur suyu altyapı çalışmalarına başladık. Değeli hemşerilerim, geçen hafta gaziler gününde, anlamlı bir tören düzenlendik. Kore Gazimiz ziyaret edildi, Hersekzade Ahmet Paşa Camisi’nde Kur’an-ı Kerim okundu. Ahilik haftasında, esnafımız ziyaret edildi, dertler dinlendi, talepler alındı, bilgilendirme broşürleri dağıtıldı. Menderes ve arkadaşlarının idamının yıldönümünde; 1955 yılında Keşan’ı ziyaret eden Adnan Menderes’in o günden kalmış tek fotoğrafı Kent Müzemize kazandırıldı. Kıymetli hemşerilerim, geçen hafta, belediyemizde ağırladığımız konuklarımızla, Keşan’ı daha iyi seviyeye getirmenin planlarını görüştük. Bilim Sanayi ve Teknoloji İl Müdürümüzü, MHP Keşan İlçe Teşkilatımızı, Edirne AK Parti İl Gençlik Kollarımızı, Keşan’ımızın spor kulüplerinin yöneticilerini, Malkara Belediyesi Meclis üyemizi, Ankara Kent Konseyi Bisiklet Meclisini Keşanlılar adına ağırladık

Sevgili Keşanlılar, yine geçen hafta; Kent Müzemiz için, sözlü tarih çalışmalarına başladık. Müzemize gençlerin ilgisinden memnuniyet duyduk. Keşan Belediyesi sağlığa özel bir önem veriyor. Geçen hafta da; sosyal mesafe, maske ve hijyen denetimleri yaptık. Mahalle ve sahillerimizde düzenli ilaçlamalara devam ettik. Mezbaha yakınındaki hafriyatları temizledik. Devlet Hastanemizin sağlık çalışanlarını ve hastalarını, nöbetçi eczanelerimizi, şehir içi minibüsçülerimizi ve Keşan Sanatkarlar Sitesi esnafımızı ziyaret ettik. İnşaattan düşen işçimizin de, 95 yaşındaki Salih amcamızın da yanında olduk. Sevgili Keşanlılar, hafta içi/hafta sonu, yaşlı/genç demedik. Tüm Keşanlılara kulak verdik. Çünkü biz Keşan’a gönlümüzü verdik. Bu duygularla, tüm hemşehrilerime mutlu haftalar diliyorum.”

Reklam
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.