Reklam

KEŞAN BELEDİYESİ, SAROS’DA SEZON HAZIRLIKLARINA ERKEN BAŞLADI

• 12.02.2020

Keşan Belediyesi heyeti, yaz sezonu öncesinde daha kış mevsimi bitmeden mücavir alanlara gelecek vatandaşlar ve misafirlerin rahatı, huzuru ve güvenliği için yerinde inceleme yaptı.

Erikli Sahili Turizm ve Geliştirme Kooperatifinin Keşan Belediyesine devrinin tamamlanmasının ardından, Keşan Belediye Başkanı Mustafa Helvacıoğlu önderliğindeki Keşan Belediyesi, sahillerde hizmet seferberliği için düğmeye bastı.

Keşan Belediye Başkanı Mustafa Helvacıoğlu, Başkan yardımcıları Yakup Balcı, Mustafa Altay ve ilgili tüm birim amirlerinden oluşan 20 kişilik heyet, Erikli, Yayla ve Mecidiye sahillerinde yaz sezonu öncesinde inceleme yaptı.

Dünyanın en eşsiz körfezlerinden olan Saros’da, yaz sezonu hazırlıklarına erken başladığını, 2020 yaz sezonunun Erikli ve Yayla’nın gelişim başlangıcı olacağını kaydeden Mustafa Helvacıoğlu, “Sahillerimizde beklentiler 3 yıl içinde kademeli olarak çözüme kavuşturuluyor. Çalışmalarımıza başladık, halkın beklentilerini karşılayacağız. 3 yıl içinde kademeli olarak Saros çok daha huzurlu ve güvenli bir yapıya kavuşacak. Keşan Belediyesi sahillerde eylem planını hazırlıyor. Su, kanalizasyon, altyapı, imar planları, yol ve kaldırımlar, otopark, yeşil alan, pazaryeri, otogar, günübirlikçi çadır ve kamp alanları, engelsiz plaj, MOBESE öncelikli güvenlik önlemleri başta olmak üzere çalışmalara hız verildi. Keşan Belediyesi olarak, başkan, başkan yardımcıları ve birim müdürleriyle mücavir alanlara çıkarma yaptık. Su, arıtma, kanalizasyon konusundaki projelerimizi hızlı şekilde hazırlıyoruz.” dedi.

İlgili tüm kurumlar ile işbirliği yapılması ve gerekli çözüm raporların hazırlanması konusunda hazırlıklarına başladıklarını belirten Helvacıoğlu, “Birlikten rahmet doğacak ve bu rahmeti de Saros’a yansıtacağız. Hem sahillerde yaşayan sakinlerimize hem de misafirlerimize yakışır bir Saros oluşturmak için Başkan yardımcılarımız ve birim müdürlerimiz ile birlikte Saros’da etüd çalışması gerçekleştiriyoruz. Keşan’ımızda yaptığımız hizmet seferberliğine hizmet alanımızdaki sahillerimizde de devam edeceğiz. Erikli ve Yayla başta olmak üzere tüm Saros’u güzel günler bekliyor. Hiç kimsenin endişesi olmasın Saros’u daha ileriye taşıyacak hizmetler için çalışmalarımız devam ediyor. Sadece Erikli ve Yayla’da değil Danişment ve Mecidiye hattında da gerekeni yapacağız. Öncelikli derdimiz; su, arıtma ve kanalizasyon. Projelerimizi hazır hale getirdik. 3 yılda kademeli bir şekilde eylem planını devreye sokarak ve tüm ilgili kurum ve kuruluşlarımızla işbirliği yaparak Saros’u hakettiği yere getireceğiz. Soros’da yaşayanları mutlu kılacağız. Saros’un yeni yüzü herkesi mutlu edecek. Saros bizim kıymetlimiz.” şeklinde konuştu.

Sahillerdeki esnafın da kendileri için çok önemli ve değerli olduğunun altını çizen Mustafa Helvacıoğlu, şunları söyledi: “Esnafımızın işlerini artırmaya yönelik çalışmalarımızı hazırladık. Saros’da güçlü bir belediye yapısı oluşturuyoruz. Tüm birim müdürlerimiz ve başkan yardımcılarımızla birlikte kendi sorumluluk alanlarıyla ilgili etüd çalışmamızı gerçekleştiriyoruz. Vatandaşlarımızdan daha önce aldığımız geri bildirim ve sorunları çözüme kavuşturma noktasında çok hızlı şekilde çalışıyoruz. İncelemelerimizde sahillerde satış yapan vatandaşlarımızın yaşam alanlarını belirledik. Esnafımızın iş yerlerinin tanıtımı için tabela koyacağı alanları belirledik. Erikli’ye gelen misafirlerimizi ilk girişte sosyal alan olarak kullanacağı bir alan oluşturduk. Günübirlikçi konaklama alanlarını genişletiyoruz. Erikli’de mevcut pazar yeri alanını koruyarak yeni pazar alanı oluşturuyoruz. Sosyal donatı, otopark ve yeşil alanlarla ilgili düzenleme yapıyoruz.”

Reklam
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.