SAĞLIKÇILAR, HEMŞİRELİK HAFTASI İÇİN YÜRÜYECEK

Trakya Üniversitesi Keşan Hakkı Yörük Sağlık Yüksekokulu tarafından, ‘Dünya Hemşirelik Haftası’ kapsamında kutlama programı düzenlenecek.
12 Mayıs 2026 Salı günü gerçekleştirilecek program kapsamında ilk olarak saat 09.30’da kortej yürüyüşü yapılacak. Müze Keşan önünden başlayacak kortej yürüyüşü, Cumhuriyet Meydanı’na kadar devam edecek.
Kutlama programı kapsamında saat 10.00’da ise Cumhuriyet Meydanı’ndaki Atatürk Anıtı önünde çelenk sunma töreni düzenlenecek.
Trakya Üniversitesi Keşan Hakkı Yörük Sağlık Yüksekokulu Müdürlüğü tarafından yapılan duyuruda, vatandaşlar programa katılmaya davet edildi.


ZİYARETÇİ YORUMLARI
YORUM YAZ







































