Reklam
Reklam

SAĞLIKÇILAR, HEMŞİRELİK HAFTASI İÇİN YÜRÜYECEK

SAĞLIKÇILAR, HEMŞİRELİK HAFTASI İÇİN YÜRÜYECEK
  • 11.05.2026
Reklam

Trakya Üniversitesi Keşan Hakkı Yörük Sağlık Yüksekokulu tarafından, ‘Dünya Hemşirelik Haftası’ kapsamında kutlama programı düzenlenecek.

12 Mayıs 2026 Salı günü gerçekleştirilecek program kapsamında ilk olarak saat 09.30’da kortej yürüyüşü yapılacak. Müze Keşan önünden başlayacak kortej yürüyüşü, Cumhuriyet Meydanı’na kadar devam edecek.

Kutlama programı kapsamında saat 10.00’da ise Cumhuriyet Meydanı’ndaki Atatürk Anıtı önünde çelenk sunma töreni düzenlenecek.

Trakya Üniversitesi Keşan Hakkı Yörük Sağlık Yüksekokulu Müdürlüğü tarafından yapılan duyuruda, vatandaşlar programa katılmaya davet edildi.

Reklam
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

YORUM YAZ