Reklam

SAROS KÖRFEZİ’NDE KİRALIK EVLERE SERTİFİKALAR VERİLMEYE BAŞLANDI

• 19.06.2020

Helvacıoğlu: “Sağlıklı, huzurlu ve güvenli bir tatil için Saros Körfezi’ne gelen misafirlerimize sertifikalı evleri önereceğiz.”

Özder: “Sertifikasyon döneminin bölgemize hayırlı olmasını temenni ediyorum.”

Çevikel:  “Sertifikalı Kiralık Ev dönemine geçişteki hassasiyeti için Keşan Belediye Başkanımız Mustafa Helvacıoğlu’na çok teşekkür ediyoruz. Sertifikalı evlerimizde her türlü konfor ve ihtiyaçlar misafirlerimizin huzuru ve rahatı ile daha iyi bir tatil yapmaları için hazırlandı. Gelen misafirlerimizin mutlu bir şekilde bölgemizde kalmasını ve yine mutlu şekilde sahillerimizden ayrılmasını istiyoruz.”

Keşan Belediyesinin Saros Körfezi’nde sertifikalı kiralık ev uygulaması ile ilgili çalışmaların tamamlanmasının ardından sertifikaların dağıtımına başlandı.

Keşan Kaymakamı Nuri Özder ile Keşan Belediye Başkanı Mustafa Helvacıoğlu, bugün, Erikli’de müracaat eden ve denetimleri tamamlanan kiralık evlerin belgelerini teslim etti.

Burada konuşan Keşan Belediye Başkanı Mustafa Helvacıoğlu, şunları söyledi. “Sertifikalı evlerimizin belgesini vermek üzere Hıfzısıhha Kurulumuzun tavsiyesi, jandarmamızın takibiyle bugün Erikli’de, Yayla’da Saros Körfezi’ne örnek olması vesilesiyle ilk sertifika belgemizi Sayın Kaymakamız Nuri Özder’le birlikte takdim ediyoruz. Erikli ve Yayla’da kiralanacak evler için bir broşür bastırdık. Bu evlerin konaklama standartlarına uygun olduğunu belirten belgeyi corona virüsten normalleşme sürecinden sonra ilk sertifikayı bugün veriyoruz. Sertifikamızın çivisini evlerimize çakmaya başladık. Bundan sonra tüm evler böyle olacak Ama bütün ev sahiplerine, kiralık evlerimize ve emlakçılarımıza da tüm evlerimizin sertifikalı olmalarını tavsiye ediyoruz. Biz bu evleri oluşturulan reklam mecralarında tanıtımlarını gerçekleştiriyoruz. Sertifikalı evlerden başka Erikli ve Yayla’da başka evlerde kalınmamasını tavsiye edeceğiz. Misafirlerimizi sağlıklı tatil, huzurlu tatil ve güvenli tatil yapabilmeleri için önerilerimizi sertifikalı evlerden yana kullanacağız. Sayın Kaymakamımızın da bu konuda hassasiyeti oldu. Allah razı olsun. Standartları beraber belirledik. Yaklaşık 22 standart belirledik ve bu standartlara göre denetimler gerçekleştiriliyor.”

Kaymakam Özder de, standarda uygun hazırlanan evlerin sertifikalarını Belediye ile birlikte verdiklerini kaydetti “Bizler de tüm yazlık sahiplerine standartlara uyması ve sertifika için müracaat etmelerini öneriyoruz. Böylece gelen konuklar için daha güvenli ve sağlıklı bir tatil yapma fırsatı oluşturuluyor. Bu sertifikasyon döneminin hayırlı uğurlu olmasını diliyorum.” şeklinde konuştu.

Kaymakam Nuri Özder, Belediye Başkanı Helvacıoğlu ve beraberindekiler, Ali Büyükkaraca, Cem Takımoğlu (Arda Apart) ve Gökhan Çevikel (Sahibindennn Emlak)’a ait dairelere sertifikasyonlarını verdi.

Erikli ve Yayla’da sertifikalı ev sayısını artırmak için büyük bir çalışma yürüttüklerinin altını çizen Mustafa Helvacıoğlu, “Sertifikalı ev modelinde ev sahibimizle, emlakçılarımıza, apart sahiplerimizle birlikte çalışıyor ve hareket ediyoruz. Kaymakamlığımızın, Jandarmamızın bize bu anlamda büyük destekleri oluyor. Emlak sektörümüz de bize çok ciddi katkı sunuyor ve önayak oluyor. Kiralamaların ardından dezenfeksiyon ve temizliğe çok  ciddi önem gösteriliyor. 4 saat sonra ev hijyeni sıfırdan sağlanıyor ve dezenfekte ediliyor. Standartları Keşan Belediyesi olarak denetleyeceğiz. Emlakçılar ve ev sahiplerimiz arasında hizmet yarışı başladı.” dedi.

Sahibindennn Emlak yetkilisi Gökhan Çevikel de, “Keşan Belediyemizin önderliğinde güzel bir şey hazırlayıp, misafirlerimizin karşısına öyle çıkmak istedik. Hazırladığımız evleri aynı kendimizin kaldığı evler gibi hazırladık. Sertifikalı ev dönemine geçişteki hassasiyeti için Keşan Belediye Başkanımız Mustafa Helvacıoğlu’na çok teşekkür ediyoruz. Sertifikalı evlerimizde eski olan eşya yok. Otel odası temizliği ve düzeninde evlerimizi belirlediğimiz standartlara göre hazırlıyoruz. Sertifikalı evlerimizde her türlü konfor ve ihtiyaçlar misafirlerimizin huzuru ve rahatı ile daha iyi bir tatil yapmaları için hazırlandı. Sertifikasız ev istemiyoruz. Gelen misafirlerimizin mutlu bir şekilde bölgemizde kalmasını ve yine mutlu şekilde sahillerimizden ayrılmasını istiyoruz. Kurumlarımızla işbirliği içinde sertifikalı ev modelimizi daha da ileri taşıyacağız.” şeklinde konuştu.

Helvacıoğlu ve Özder daha sonra diğer evlerin sertifikalarını da dağıtmaya devam etti.

Reklam
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.