VATANDAŞ OTLARIN TEMİZLENMESİNİ İSTİYOR


Keşan Belediyesi tarafından ot biçim çalışmaları devam etse de, bazı bölgelere bir türlü sıra gelmemesi vatandaşın tepkisine neden oluyor.
Bunlardan biri de Aşağı Zaferiye Mahallesi’ndeki Şavluk Caddesi’nde bulunan orta refüjün temizlenmemesi oldu.
Refüjdeki güllerin otlar nedeniyle tamamen kaybolması nedeniyle vatandaşlar, “Güller otlar tarafından yutuldu!” şeklinde tepki verirken, ilgili birimleri aradıklarını ancak çözüm bulamadıklarını söyledi.
Vatandaşla, ilgilileri göreve davet ederek, refüjdeki otların temizlenmesini istedi.


ZİYARETÇİ YORUMLARI
YORUM YAZ










































