Reklam
Reklam

VATANDAŞ OTLARIN TEMİZLENMESİNİ İSTİYOR

VATANDAŞ OTLARIN TEMİZLENMESİNİ İSTİYOR
  • 03.06.2026
Reklam

Keşan Belediyesi tarafından ot biçim çalışmaları devam etse de, bazı bölgelere bir türlü sıra gelmemesi vatandaşın tepkisine neden oluyor.

Bunlardan biri de Aşağı Zaferiye Mahallesi’ndeki Şavluk Caddesi’nde bulunan orta refüjün temizlenmemesi oldu.

Refüjdeki güllerin otlar nedeniyle tamamen kaybolması nedeniyle vatandaşlar, “Güller otlar tarafından yutuldu!” şeklinde tepki verirken, ilgili birimleri aradıklarını ancak çözüm bulamadıklarını söyledi.

Vatandaşla, ilgilileri göreve davet ederek, refüjdeki otların temizlenmesini istedi.

 

Reklam
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

YORUM YAZ