Reklam

HELVACIOĞLU: “EN BÜYÜK GURUR KEŞANLI OLMAKTIR, EN BÜYÜK HEDİYE İSE KEŞAN’DA YAŞAMAKTIR”

• 20.10.2020

Keşan Belediye Başkanı Mustafa Helvacıoğlu, 12 Ekim-19 Ekim 2020 tarihleri arasındaki bir haftalık belediye çalışmaları hakkında açıklamada bulundu.

Keşan Belediyesinin sahiplenmiş olduğu kedi ile haftalık faaliyetlerini duyuran Helvacıoğlu, şöyle dedi: “Sevgili Keşanlılar; sağlıklı, huzurlu ve bereketli günler dilerim. Keşan Belediyesi olarak sahiplendiğimiz kedimizin henüz bir ismi yok, çünkü ismini siz koyun istedik. Sosyal medyadan başlatacağımız isim bulma kampanyasına katılan tüm vatandaşlarımıza da mama desteği vereceğiz.

Saygıdeğer Keşanlılar; güvendiniz, desteklediniz ve yetki verdiniz. Çalışmak bizim görevimiz. Bilmekse sizin hakkınız. İşte durmadan yorulmadan geçen hafta yaptıklarımız; değerli hemşehrilerim, köy garajı yıkım çalışmalarında sona geldik. Mehmet Gemici Caddemizi aydınlık ve güzel günlere ulaştırmak için gece gündüz çalışıyoruz. Emektar stadyumumuzda son golü, yeni stadyum için ilk adımları attık. Milletvekilimiz Dr. Fatma Aksal, AK Parti İl ve İlçe Başkanımız ve ilgili yöneticilerimizle; stadyum, yüzme havuzu, Cumhuriyet Meydanı Projelerimizi ve Keşan’ımızda devam eden diğer çalışmalarımızı inceledik. Değerli hemşerilerim, geçen hafta, kaymakamımızı, başsavcımızı, basınımızı, engellilerimizi ve derneklerimizi ziyaret ettik. Keşan’ın geleceğini konuştuk. Edirne Kızılay’ı, Gazdaş yetkililerini ve müzemize katkı sunanları ağırladık. Müzemizle ilgili Trakya Üniversitesiyle instagramdan canlı yayın düzenledik. Canlı yayın demişken, hesap verme anlayışımızı elden bırakmadık. Bu milletin parası ne oluyor, herkes bilsin istiyoruz. Kapalı kapılar arkasında iş yapmayacağımızı tekrarlıyoruz. Geçen hafta gerçekleşen 4 ihaleyi de internetten ve sosyal medya hesaplarımızdan herkesin huzurunda yaptık. İlaç alım ihalesini, tamir ve yapım işi ihalesini, akaryakıt ihalesini, taksi park ve Amel Baba Türbesi çevresi peyzaj düzenleme ihalesini, canlı yayında, gözler önünde gerçekleştirdik. Dilerim Keşanlılara hayırlı olsun, Keşan’a değer katsın.

Değerli hemşerilerim; her şeyin başı sağlık. Sizin Corona Virüse yakalanmamanız için denetimler yapmaya, size hizmet eden sağlık çalışanlarını yalnız bırakmamaya, sağlığınız için dezenfeksiyon aracımızla çalışmaya devam ettik. Geçen hafta 21 camimizin, tamamını baştan aşağı temizledik.

Kıymetli hemşerilerim; dünya evine giren gençlerimizin mutluluğuna dünyaya gelen bebeklerimizin ailelerinin sevincine, yitirdiğimiz hemşerilerimizin yakınlarının üzüntüsüne ortak olduk. Gençlik Merkezimizde gençlerimizle, toptancı halimizde esnafımızla, eski köy garajında minibüsçü ve taksicilerimizle daha iyi bir Keşan için görüştük.

Sevgili Keşanlılar; geçen hafta siz değerli hemşerilerimize armağanlar sunduk. Anafartalar İlkokuluna ve öğretmenevimize Atatürk büstleri armağan ettik. <Evinde kal kitap oku> yarışmamızın ödüllerini takdim ettik. Pandemi döneminde evinde kalarak en çok kitabı okuyup özetini getiren vatandaşlarımıza çekiliş ile; buzdolabından, çamaşır makinesine, bulaşık makinesinden led televizyona, laptoptan tablete, bisikletten cep telefonuna kadar birçok armağan sunduk.”

“KEŞAN AŞIMIZ VE AŞKIMIZDIR”

Keşan Belediye Başkanı Mustafa Helvacıoğlu açıklamalarına şu sözlerle devam etti: “Kıymetli Keşanlılar; her zaman dile getirdiğimiz gibi; Keşan Belediyesi tüm canlıların belediyesidir. Bu anlamda Türkiye’ye örnek bir uygulama ile barınaktan köpek ve kedi sahiplenen vatandaşlarımıza belediyemizce yaptırılan barınma evi ve mama hediye etmeye başladık.

Sevgili hemşerilerim; aslında en büyük armağanı hepimiz aldık. Bu bereketli ve kadim toprakların birer ferdi olarak; en büyük gurur Keşanlı olmaktır, en büyük hediye ise Keşan’da yaşamaktır. Keşan aşımız ve aşkımızdır. Keşan büyük yuvamızdır. Sahip çıkmak ve Keşan’ı daha üst liglere çıkarmaksa boynumuzun borcudur. Keşanlılar ve onun hizmetindeki belediyesi bunu yapacak güçtedir. O halde yeni haftaya bu duygularla başlayalım. Her birinize güzel bir hafta diler, sevgi ve saygılarımı sunarım…”

Reklam
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.