Reklam

FUARDA, COĞRAFİ İŞARETLİ ÜRÜNLER, SAROS KÖRFEZİ VE BÖLGE OTELLERİ TANITILDI

• 15.02.2022

Keşan TSO (Ticaret ve Sanayi Odası) 25.si düzenlenen EMITT (Doğu Akdeniz Uluslararası Turizm ve Seyahat Fuarı)’na katılım sağladı.

9 -12 Şubat 2022 tarihleri arasında, İstanbul TÜYAP Fuar ve Kongre Merkezi’nde düzenlenen EMITT’e T.C. Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy ve İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Ekrem İmamoğlu da katılım gösterdi.

Edirne standında, Keşan bölgesine ait coğrafi işaretli ürünler olan İpsala Pirinci, Keşan Satır Eti, Siğilli Bamyası, Saros Körfezi ile bölge otellerinin tanıtımı gerçekleştirildi.

Fuara Edirne heyeti olarak, Edirne Belediye Başkanı Recep Gürkan, Keşan Belediye Başkanı Mustafa Helvacıoğlu, Keşan TSO Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Murat Arıkan, Yönetim Kurulu üyeleri Mustafa İşçimen, Cüneyt Yüksekdağ, Selçuk Ataklı, Genel Sekreter yardımcısı Kadir Can Tunç ile Basın ve Yayın Sorumlusu Burak Çakır katıldı.

EMITT…

Dünyanın en büyük beş turizm fuarından biri olan EMITT, her yıl 40.000’in üzerinde sektör profesyonellerini, dünyanın dört bir yanındaki tatil yerlerinin ve seyahat şirketlerinin sunduğu yeni ve heyecan verici seyahat fırsatlarından faydalanmak isteyenleri ağırlıyor.

EMITT, 25 yıldır, Türkiye’de pek çok yeni tatil ve turizm destinasyonu oluşmasına ortam hazırlayan, Türkiye’de şehirlerin hatta köylerin markalaşmasına ve yerli yabancı turistle buluşmasına ev sahipliği yapan turizm sektörünün dünyaya açılan en önemli kapısı. Fuar, tüm katılımcılara, profesyonel yerli ve uluslararası ziyaretçilere yeni iş ve iş birliği olanakları sunabilen bir platform.

EMITT’e her yıl ülke pavilyonları, tatil destinasyonları, yaz ve kış turizmi ve outdoor turizmi destinasyonları, oteller ve turist merkezleri, tur operatörleri ve acenteler katılım sağlıyor.

MUSTAFA İŞÇİMEN…

EMITT hakkında konuşan Keşan TSO Yönetim Kurulu Üyesi Mustafa İşçimen şunları söyledi: “Dünyanın en büyük beş turizm fuarından birisi olan EMITT’te bölgemizi en şekilde tanıtmak için Keşan TSO yönetimi olarak bu tür platformlarda çalışmalarımızı sürdürüyoruz.

“EKREM İMAMOĞLU’NA DA BÖLGEMİZİ TANITARAK, DESTEK İSTEDİK”

İşçimen şunları söyledi: “Bölge turizmimizi arttırmak ve gelecek dönemlerde bölgemizi gastronomi turizmi merkezleri arasına sokabilmek için gerekli adımları atıyoruz. Edirne stant alanımızda bölgemizde bulunan coğrafi işaretli ürünlerimiz, İpsala Pirincimizi, Keşan Satır Etimizi, Siğilli Bamyamızı, Saros Körfezimizi ve bölge otellerimizi tanıtıyoruz.

2022’nin Edirne yılı olması nedeniyle fuarda Edirne bölgemize ilgi yoğun oldu. Bizleri ziyaret edenler arasında İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Ekrem İmamoğlu da vardı. Kendilerine bölgemizi tanıtarak turizm alanlarımız hakkında bilgi verdik ve destek istedik.

Fuar alanı içerisinde İstanbul ve Marmara, Ege, Akdeniz, Karadeniz Bölgeleri Deniz Ticaret Odası (İMEAK) Standını ziyaret ettik. Bizleri ağırlayan İMEAK Deniz Ticaret Odası Meclis Başkanı Salih Zeki Çakır, İMEAK Deniz Ticaret Odası Antalya Şubesi Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Çetin, İMEAK Deniz Ticaret Odası Marmaris Şubesi Yönetim Kurulu Başkanı Halil Bağlı, İMEAK Deniz Ticaret Odası İskenderun Şubesi Yönetim Kurulu Başkanı Kemal Kutlu oldu.

Ziyaretimiz kapsamında turizm sektörü, deniz turizmi, denizcilik alanları, deniz yolu ulaşımları konusunda bilgi alışverişinde bulunduk. Hatay’da bulunan mağara dalışı ve Yapay Resif Projesi’nin bölgemizde bulunan Yapay Resif Projesi ilgili birbirimize tecrübelerimizi aktardık.

Devam eden ziyaretlerimizde ikinci durak noktamız kardeş odamız Bodrum Ticaret Odası Standı oldu.

Stant alanında bizleri Bodrum Ticaret Odası Meclis Üyesi Toros Demirdöven ağırladı. Görüşmelerimiz kapsamında 4 yöre 1 oda projemiz ve turizm sektörü ile ilgili değerlendirmelerde bulunduk.

Keşan TSO yönetimi olarak bölgemiz turizmini en üst sıralara taşımak için çalışmalarımızı sürdürmeye üyelerimizden gelecek olan istek ve talepleri yerinde ve zamanında hayata geçirmek için çalışmalarımıza devam edeceğiz.”

ÜYESİ YÜKSEKDAĞ…

EMITT, hakkında konuşan Keşan TSO Yönetim Kurulu Üyesi Cüneyt Yüksekdağ da şu ifadeleri kullandı: “2022’nin Edirne yılı olması ile beraber, bölgemize yurtdışından ve yurtiçinden gelen misafirleri en kaliteli şekilde ağırlamak için gerekli tüm çalışmalarımızı titizlik ile yürütüyoruz. Bölgemiz turizmi adına attığımız her adımların ilerleyen süreçlerde olumlu etkilerini görmekten son derece mutluyuz. Gelecek yaz döneminde Saros Körfezimizi daha ön plana çıkartmak için fuar ve etkinliklere katılım sağlıyoruz.

EMITT Turizm Fuar’ında yerli ve yabancı binlerce katılımcıya erişme imkânı bulduk. Edirne standımızda Edirne Valiliği, Edirne Belediyesi, Keşan Belediyesi ve Keşan Ticaret ve Sanayi Odası işbirliğinde birçok etkinlik düzenlendi. Bunlardan bahsetmek gerekirse, Edirne Belediyesi Bando Ekibi, Kakava Dans Ekibi, Kırkpınar Güreşleri ve Keşan Ticaret ve Sanayi Odamızın binlerce kişiye İpsala Bölgemizde yetişen İpsala Pirincimizden ikram etmesi oldu.

Fuar ziyaretlerimiz kapsamında Antalya Büyükşehir Belediyesi Standını ziyaret ettik. Stant alanında bizleri TÜROFED Yönetim Kurulu Eski Başkanı – Antalya Büyükşehir Belediyesi Turizm Danışmanı Osman Ayık ağırladı.

Osman Bey ile Bölgemiz turizmi, alternatif turizm çeşitleri, Saros Körfezimiz ve Ege bölgeleri turizm alanları çeşitliliği hakkında karşılıklı fikir alışverişinde bulunduk.

Oda üyemiz olan ve Gökçetepe Tabiat Parkı içerisinde bulunan Marisstone Hotel’in EMITT Fuar’ı içerisinde bulunan standını ziyaret ettik. Turizm sektörü hakkında değerlendirmelerde bulunarak üyemize hayırlı fuarlar diledik.

Keşan TSO Yönetimi olarak turizm alanındaki çalışmalarımızı hızlandırmış bulunmaktayız. Bölgemizde bulunan eşsiz güzellikteki turizm alanlarının daha ön planda çıkması için gerekli kurum ve kuruluşlar ile temaslarımızı sürdürüyoruz. Fuar alanında bizlere desteklerini esirgemeyen başta Edirne Valisi Ekrem Canalp’e, Edirne Belediye Başkanı Recep Gürkan’a ve Keşan Belediye Başkanı Mustafa Helvacıoğlu’na teşekkür ederiz.”

SELÇUK ATAKLI…

Doğu Akdeniz Uluslararası Turizm ve Seyahat Fuarı’nı değerlendiren başka bir isim de Keşan TSO Yönetim Kurulu Üyesi Selçuk Ataklı oldu.

“Bizim bölgemiz alternatif turizm alanlarının arasında gelecek dönemlerde yatırım görecek bölgelerden birisidir.” diyen Selçuk Ataklı şöyle dedi: “Bölgemizde bulunan ormanlarımız, Saros Körfezimiz, koylarımız, çeşitli sahil kıyılarımız, eşsiz temizlikteki kumsallarımız, yöresel ürünlerimiz, coğrafi işaretli tescilli ürünlerimiz ve en önemlisi yurt dışına sınır komşusu olmamız İstanbul’a, Edirne’ye, Tekirdağ’a ve Çanakkale illerine ve ilçelerine yakın mesafede bulunmamız bölgemizi ilerleyen süreçlerde turizm merkezi haline getirecektir.

Keşan TSO yönetimi olarak gelecekte olabilecekleri ön görerek turizm alanlarında çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Yapılacak olan yatırımların bölgemize yapılması için gerekli kurum ve kuruluşlar ile görüşmelerde bulunarak destek ve taleplerimizi iletiyoruz.

EMITT, her yıl düzenlenen dünyada beş büyük turizm fuarlarından birisidir. Edirne stant alanımıza ilgi yoğun oldu. Fuarın bölgemizin tanınması açısından olumlu geçtiğini söyleyebilirim. Turizm alanındaki alternatif çeşitliliğimizi ve coğrafi işaretli ürünlerimizi marka değeri haline getirmek, bölgemize yerli ve yabancı turistleri çekmek için imkânlarımızı zorluyoruz.

Fuarda bizlere desteklerini esirgemeyen başta Edirne Valisi Ekrem Canalp’e, Edirne Belediye Başkanı Recep Gürkan’a ve Keşan Belediye Başkanı Mustafa Helvacıoğlu’na ve katılım sağlayan misafirlerimize teşekkür ederiz.”

Reklam
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.